Manush logo

Integrirana komunikacijska kampanja za FDK Omiš

Festival dalmatinskih klapa Omiš ugledni je brend dalmatinske pisme na koji smo uspješno usmjerili dodatna svjetla reflektora i tako povećali interes za niz događanja u njihovoj organizaciji.

U kasno proljeće 2025. godine, uoči 59. FDK Omiš preuzeli smo vođenje njihovog PR i marketinškog nastupa, uključujući komunikacijsku strategiju, upravljanje zakupom medijskog prostora, odnose s medijima i upravljanje društvenim mrežama. U ključnom periodu za Festival ostvareno je više od 100 organskih medijskih objava samo na portalima te je višestruko povećan doseg na društvenim mrežama, što je rezultiralo većom vidljivošću i povećanjem interesa za FDK Omiš.

Kampanja je obuhvatila i promociju koncerta klapa pobjednica Festivala u KD Lisinski čime je uspješno zaokružen komunikacijski nastup na nacionalnoj razini.

Foto: FDK Omiš/Vicko Vidan

ostali projekti: